• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба

Твори добро, красу і радість

З метою формування в учнів ціннісних орієнтацій, розширення знань про доброту, її значення в житті людини та стимулювання дітей до добрих вчинків, практичний психолог Трюхан Л.В. з учнями 2 - 4 класів провела заняття "Твори добро, красу і радість".

У ході заняття діти виконували практичні завдання "Сонце доброти", "Займи позицію", "Стежки доброти", "Магічна свічка", обговорювали життєві ситуації та вчились робити висновки.

Учні, які брали участь у грі "Червоне, зелене", розвивали вміння відрізняти погане від доброго.

Виховним моментом заняття було позитивне світосприйняття, повага і любов до ближнього і всі діти зрозуміли, що кожна людина повинна робити справи милосердя - справи "милі серцю".

/Files/images/dobro_/IMG_2135.JPG/Files/images/dobro_/IMG_2191.JPG/Files/images/dobro_/IMG_2241.JPG/Files/images/dobro_/IMG_2239.JPG

За здоровий спосіб життя

11 травня для учнів нашого навчального закладу практичним психологом Трюхан Людмилою Валентинівною був проведений захід на тему «Вибір є завжди у кожного із нас».

Метою цього заходу стало формувати в дітей позицію протидії небезпечним для здоров'я та життя явищам; пропагувати здоровий спосіб життя; виробляти активну життєву позицію в учнівської молоді.

Під час заходу учні з'ясували, як алкоголь та паління впливає на організм людини. Також учні брали активну участь у виконанні тематичних вправ "Обери свій шлях, "А я ...", "Успіх", " Корисний відпочинок"..., а також мали можливість висловити думку шодо відповідального ставлення до власного здоров'я.

/Files/images/zdorovya/IMG_20180411_140311.jpg/Files/images/zdorovya/IMG_20180413_103229.jpg/Files/images/zdorovya/IMG_2227.JPG/Files/images/zdorovya/IMG_2185.JPG

Твори добро, красу і радість

30 січня 2018 року з метою формування в учнів ціннісних орієнтацій, розширення знань про доброту, її значення в житті людини та стимулювання дітей до добрих вчинків, практичний психолог Трюхан Л.В. з учнями 2 - 4 класів провела заняття "Твори добро, красу і радість".

У ході заняття діти виконували практичні завдання "Сонце доброти", "Займи позицію", "Стежки доброти", "Магічна свічка", обговорювали життєві ситуації та вчились робити висновки.

Учні, які брали участь у грі "Червоне, зелене", розвивали вміння відрізняти погане від доброго.

Виховним моментом заняття було позитивне світосприйняття, повага і любов до ближнього.

Заняття пройшло цікаво, в невимушеній обстановці і всі діти зрозуміли, що повинні робити справи милосердя - справи "милі серцю".

/Files/images/psihologchna_sl/IMG_2135.JPG/Files/images/psihologchna_sl/IMG_2191.JPG/Files/images/psihologchna_sl/IMG_2239.JPG/Files/images/psihologchna_sl/IMG_2241.JPG

Адаптація першокласників до навчання у школі

5 січня 2018 року відбувся психолого - педагогічний семінар вчителів початкових класів. На семінарі були присутні вчителі 1- 4 класів опорного закладу та філій.

Семінар пройшов під девізом : «Бути готовим до школи – не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи – означає бути готовим всьому цьому навчатися».

Семінар працював в рамках роботи шкільного методичного об'єднання. Основна мета семінару – ознайомити присутніх з особливостями роботи з дітьми 6-річного віку в системі особистісно-орієнтованої освіти.

Практичний психолог Трюхан Л.В. звернула увагу учасників семінару на те, що вступ до школи — переломний момент у житті дитини. Він пов'язаний з новим типом стосунків з оточенням (ровесниками й дорослими), новим видом основної діяльності (навчальної, а не ігрової). У житті дитини змінюється все: обов’язки, оточення, режим. Це «кризовий період» у житті дитини, і ця «криза» виявляється у тому, що свої ігрові потреби дитина має задовольняти навчальними способами. Вирішальну роль тут відіграє сформований у дошкільному віці рівень готовності до школи, а щоб виховати всебічно розвинену дитину, потрібно організувати творчу співпрацю між батьками, вчителями і вихователями.

Та саме найцікавіше чекало учасників семінару в практичній частині. Їм були запропоновані вправи "Чарівний глечик", "Звукова гімнастика", " Бінго" та обговорення педагогічних ситуацій.

У кінці роботи вчителям були надані рекомендації для створення умов успішної адаптації першокласників до школи.

Семінар пройшов в теплій і дружній атмосфері.

/Files/images/psiholslujba_012018/20180105_110848.jpg/Files/images/psiholslujba_012018/20180105_111058.jpg/Files/images/psiholslujba_012018/20180105_111107.jpg/Files/images/psiholslujba_012018/20180105_110833.jpg

8 листопада 2017р. в нашій школі відбувся психолого-педагогічний семінар-тренінг на тему «Взаємодія класного керівника з учнями», в якому взяли участь адміністрація школи, класоводи, класні керівники, практичний психолог.

Семінар - тренінг провела практичний психолог школи

Трюхан Л.В.

На початку тренінгу Людмила Валентинівна налаштувала учасників на робочу, доброзичливу атмосферу під час заняття (вправа "Закінчи фразу "Мій клас...").

У ході роботи учасники семінару розглянули поняття «колектив» (Вправа "Торбинка асоціацій"), ділилися досвідом у створенні позитивного мікроклімату в класному колективі та налагодженні міжособистісних взаємини в системі «класний керівник – учень». Також класні керівники розглядали педагогічні ситуації, аналізували причини їх виникнення та шляхи їх конструктивного вирішення, а знаходили найефективніші засоби спілкування зі своїми вихованцями.

Психолог також запропонувала класним керівникам нові форми роботи із згуртування класного колективу, стимулювала прагнення вчителів до пошуку, творчості.

Семінар - тренінг пройшов у невимушеній неформальній обстановці.

/Files/images/metod_ob11/100_5255.JPG/Files/images/metod_ob11/100_5256.JPG/Files/images/metod_ob11/100_5257.JPG/Files/images/metod_ob11/100_5258.JPG

Заняття з елементами тренінгу на тему "Радість. Добро. Дружба".

10 березня 2017 року психологом школи Трюхан Л.В. було проведене заняття з елементами тренінгу для учнів 2-Б класу на тему "Радість. Добро. Дружба".

Метою заняття було розвинути соціально - комунікативні навички, почуття власної значимості, формувати правильну самооцінку та способи ефективної взаємодії в колективі. Розпочалося заняття з вироблення правил та самопрезентації. Кожен учасник мав змогу розповісти про себе, свої уподобання. За допомогою інформаційного повідомлення психолог розповіла дітям про цінність і неповторність кожної людини.

У ході заняття другокласники малювали колективно малюнок, брали участь у рухливих іграх та вікторині " На казковому полі".

Щоб дізнатися про себе більше, учасники заняття грали в гру "Ти - хороший".

Заключним етапом заняття було виконання вправи "Сьогодні я зрозумів, що..."

Захід пройшов цікаво і пізнавально. Учні з цікавістю виконували завдання. Всі учасники отримали задоволення.

/Files/images/00000sayt/IMG_2039.JPG/Files/images/00000sayt/IMG_2062.JPG

Семінар практичних психологів та соціальних педагогів

Жорстокість та насильство в учнівському середовищі стає актуальною проблемою сьогодення. Саме ця проблема обговорювалася на районному семінарі практичних психологів та соціальних педагогів на тему: "Психологічні аспекти подолання насильства та жорстокості в учнівському середовищі", що пройшов 3 лютого 2017 року на базі нашої школи. Практичний психолог Трюхан Людмила Валентинівна ознайомила учасників семінару з поняттям "насильство", його видами та формами, зупинилася на основних нормативних документах, якими потрібно керуватися в роботі з дітьми, а директор районного центру Палатай Ірина Анатоліїівна познайомила працівників психологічної служби з алгоритмом дій працівників школи у випадку виявлення у дитини ознак насилля.

У практичній частині семінару учасники переглядали відеоролики про жорстоке поводження серед учнів класу, розігрували ситуації, шукали вихід із них. За наведеними прикладами будували алгоритми дій, спрямованих на попередження подальших насильницьких дій стосовно дитини.

Семінар був проведений на високому методичному рівні. Всі учасники працювали активно у дружній теплі обстановці.

/Files/images/00000sayt/semnar_psihologv/100_4570.JPG/Files/images/00000sayt/semnar_psihologv/100_4576.JPG/Files/images/00000sayt/semnar_psihologv/100_4580.JPG/Files/images/00000sayt/semnar_psihologv/100_4584.JPG

Секрети рекламного бізнесу

14 грудня 2016 року в рамках програми "Сімейна розмова" практичним психологом Трюхан Л.В. було проведене заняття з елементами тренінгу "Секрети рекламного бізнесу".

Метою тренінгу було покращити знання і розуміння підлітків про вплив реклами на підсвідомість, здоров'я і вчинки; розвивати навички критичного мислення; надати можливість для аналізу отриманої інформації.

Протягом заняття діти познайомилися з інформаційним повідомленням "Секрети рекламного бізнесу", яке розміщене в "Сімейному щоденнику для сімейної розмови", виконали індивідуальну роботу в щоденнику, а також перевірили свої знання за допомогою анкети для самоперевірки.

У практичній частині тренінгу діти брали участь у вправах "Снігова куля", "Бінго", "Відгадай, де правда?", писали гасло до рекламного ролику про невживання шкідливих звичок.

У ході роботи учні дізналися багато цікавого і корисного, вчилися аналізувати психологічний вплив реклами, а також звернули увагу на те, що найкращий захист від реклами - це наявність "достовірної" та повної інформації про товар.

У кінці тренінгу всі учасники поділилися враженнями від проведеної роботи, а отримані знання написали на плакаті "Корисні знання".

/Files/images/000000000lv/IMG_1976.JPG/Files/images/000000000lv/IMG_1972.JPG

Толерантність як психологічна проблема

13 грудня 2016 року практичним психологом Трюхан Л.В. був проведений психолого - педагогічний семінар "Формування комунікативної толерантності особистості". У ході семінару учасники мали можливість розширити свої знання про поняття "толерантність", а також скласти портрет ідеальної толерантної людини.

Психолог також познайомила учителів з проблемами толерантності та шляхами її формування.

Активну участь педагоги брали у практичній частині семінару. Їм були запропоновані вправи "Мій образ", " Солодка проблема", " Квіточка". Під час виконання яких учасники семінару практично опрацювали сучасні підходи до вирішення проблем толерантного спілкування, відпрацювали вміння знаходити компроміс і прийшли до думки, що толерантність - це мистецтво жити з іншими людьми.

У кінці семінару педагоги висловили побажання всім людям планети від імені толерантної людини.

/Files/images/000000000000semnar/100_4450.JPG/Files/images/000000000000semnar/100_4451.JPG/Files/images/000000000000semnar/100_4452.JPG/Files/images/000000000000semnar/100_4453.JPG

Здоров'я та здоровий спосіб життя

У ході роботи підлітки познайомилися з інформацією, що стосується профілактики шкідливих звичок. Семикласники мали можливість працювати з "Сімейними щоденниками для сімейної розмови" та брати участь у вправах "Зіпсований факс", яка навчила дітей аналізувати отриману інформацію, "Подарунок" - для покращення емоційної атмосфери в групі.

А рухливі ігри "Тостер і грінки" та " Австралійський дощ" допомогли школярам згуртуватися та активізувати свою увагу.

Практичний психолог та соціальний педагог спрямували увагу семикласників на вміння робити свідомий вибір на користь здорового способу життя та бути готовими протистояти негативним впливам оточуючого середовища.

побажання своїм однокласникам.

Завершилось заняття вправою - прощанням "Ми - одна сім'я" і словами, які були промовлені в дружньому колі: "У цьому колі друзі всі, ну звісно - я і ти. Посміхнись тому, хто зліва, посміхнись тому, хто справа. Ми - одна сім'я".

/Files/images/00001sayt/100_4339.JPG/Files/images/00001sayt/100_4341.JPG

"Дружба, яка вона є?"

25 листопада 2016 року практичним психологом Трюхан Л.В. та соціальним педагогом Давидибою Т.П. було проведено спільне заняття у 5-х класах "Дружба, яка вона є ?", з метою єднання класу і побудови ефективної командної взаємодії.

Заняття розпочалося вправою " Представлення", в ході якої учні називали своє ім'я і свою рису характеру, яка корисна в дружбі.

На початку заняття діти спільно з вчителями визначили що таке поняття "дружба" вцілому і особисто для кожного з них.

Діти із задоволенням брали участь у вправах "Пошук подібності", "Шосте почуття", "Зіпсований телефон", в яких акцентувалася увага на цінності дружби, коректності у спілкуванні з друзями, уважного ставлення до товаришів, згуртованості та єдності класного колективу.

Заняття в 5-х класах пройшли цікаво, весело, всі учні активно включалися в роботу, брали участь в рухливих іграх та вправах, які спонукають думати і робити правильні висновки.

У кінці заняття діти виконали вправу "Долоньки". На ватмані поряд з долонею класного керівника, учні обмалювали свої долоньки на плакаті "Наш дружній клас", в знак єдності та командоутворення класного дружнього колективу. На кожній долоньці учні написали побажання своїм однокласникам.

Завершилось заняття вправою - прощанням "Ми - одна сім'я" і словами, які були промовлені в дружньому колі: "У цьому колі друзі всі, ну звісно - я і ти. Посміхнись тому, хто зліва, посміхнись тому, хто справа. Ми - одна сім'я".

/Files/images/00000sayt/20161125_095156.jpg/Files/images/00000sayt/20161125_095458.jpg/Files/images/00000sayt/20161125_095517.jpg/Files/images/00000sayt/20161125_102957.jpg/Files/images/00000sayt/20161125_104056.jpg/Files/images/00000sayt/20161125_104957.jpg

Засідання психолого-педагогічного семінару

5-го листопада 2013 року у школі відбувся психолого-педагогічний семінар на тему: " психолого-педагогічна підтримка та підготовка учнів до олімпіади". Семінар був проведений у формі тренінгу, на якому було поетапно обговорено:

- підготовка учнів до олімпіади;

- позитивні та негативні моменти олімпіади;

- вироблено схему підготовки учня до олімпіади.

На завершення семінару було створено модель "суперучня", який успішно пройде будь-яку олімпіаду та проведено арт-терапію "мій настрій"

/Files/images/1semnar/100_2483.JPG/Files/images/1semnar/100_2487.JPG/Files/images/1semnar/100_2486.JPG/Files/images/1semnar/100_2485.JPG/Files/images/1semnar/100_2484.JPG


Все в твоїх руках...

21.12.2015 року в школі відбулося засідання психолого-педагогічного семінару, де психолог школи Трюхан Л.В. ознайомила педагогічних працівників з особливостями професійного та емоційного вигорання та подолання негативних наслідків в стресових ситуаціях.

На семінарі педагогічні працівники виконали арт-терапевтичний тест "Намалюй улюблену квітку", взяли участь у грі "Повітряні кулі".

В процесі роботи учасники навчалися уникати появи синдрому емоційного вигорання з метою підвищення рівня самооцінки та самоповаги. Такі семінари дають можливість створювати в колективі атмосферу психологічного комфорту, атмосферу любові і прийняття.

/Files/images/1_veresnya/1semnar/100_3923.JPG/Files/images/1_veresnya/1semnar/100_3927.JPG/Files/images/1_veresnya/1semnar/IMG_1811.JPG/Files/images/1_veresnya/1semnar/IMG_1815.JPG


Психологічний семінар

22 березня 2016 року практичним психологом Трюхан Л.В. був проведений психолого-педагогічний семінар з елементами тренінгу "Мотивація учнів до навчання, до знань, до успіху"

Учасники семінару шукали відповіді на питання:

- чому діти не хочуть вчитися;

- як мотивувати інтерес до навчання.

Поділилися власним досвідом роботи з дітьми; ознайомилися з секретами формування в учнів позитивної мотивації до навчання.

Та саме найцікавіше чекало учасників у практичній частині семінару, де вони брали участь у вправах "Сліпий поводир", "Як підвищувати мотивацію учнів до навчання", "Рюкзак, м'ясорубка, корзина". Познайомилися з класифікацією потреб людини, яку створив психолог А.Маслоу.

В кінці семінару учасники відмітили актуальнысть вибраноі теми та висловили своє баченя шляхів мотивацыї навчальної діяльності.

/Files/images/1_shpak/100_4125.JPG/Files/images/1_shpak/100_4128.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 599

Коментарi