Досвід виховної роботи 2015-2016 н.р.

(Посилання на досвід роботи в мережі Інтернет (адреса веб-сайту) - http://katerinopil-school2.edukit.ck.ua)

Напрям виховної роботи Навчальний заклад (адреса, П.І.Б. керівника, контакт. телефон, адреса електронної пошти) Стислий зміст досвіду роботи (до 10 рядків)
1 Модель інноваційної виховної системи Катеринопільська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 смт Катеринопіль, вул. Базарна, 5 Директор – Мандрика Л.В. тел. 2 – 24 - 19 моб. 0967081352 e-mail: caterinopilskazosh@yandex.ru «Засоби, форми, методи формування компетентного випускника» -предмети шкільного циклу, науковий світогляд; -здоровий спосіб життя «Школа сприяння здоров’ю»; -виховання загальнолюдських цінностей (волонтерські загони, етика, правознавства); -соціальна адаптація (життєва позиція, особистісні переконання); - професійне навчання; - патріот своєї країни (історія рідного краю, традиції та звичаї); -майбутній сім’янин (система виховних годин, родинні свята, уроки етики і психології сімейного життя); -загальна культура (навчання й спілкування, дозвілля, система виховної роботи).
2 Формування здорового способу життя «Школа сприяння здоров’ю»: -первинна діагностика; -школа свідомого батьківства (лекції, консультації спеціаліста); -діагностика та медичне обстеження дітей; -співпраця з громадськими організаціями; -уроки з основ здоров’я; - дні здоров’я; -спортивні свята та розваги; -профілактика та утвердження здорового способу життя; -профілактика шкідливих звичок;
3 Військово-патріотичне виховання Робота гуртків військово-патріотичного спрямування «Влучний стрілок», «Майбутній воїн». Допомога учасникам АТО, їх родинам, волонтерський збір коштів на допомогу бійцям, які перебувають в зоні АТО, практичні заняття з предмету «Захист Вітчизни». Нагородження нагрудним знаком учня 11 класу «Відмінник захисту Вітчизни»
4 Туристсько-краєзнавче виховання Розроблено «Золоте кільце Катеринопільщини», відвідування історичних міст Катеринопільщини, Вивчення історії та традицій періоду козаччини, козацького фольклору, пропагандування здорового способу життя. При школі існує «Калниболотський курінь», який неодноразово був переможцем районних туристських змагань «Козацькі мандри» та учасником обласних змагань «Джура» («Сокіл»)
5 Діяльність класного керівника Цілеспрямована, системна, планована діяльність, яка будується на основі програми виховання всього навчального закладу з урахуванням актуальних завдань, які стоять перед педагогічним колективом, ситуацій у класних колективах, міжособистісні взаємини: -принцип гуманізації виховного процесу; -принцип цілісності; -принцип особистісної орієнтації; -родинно-сімейне виховання; -робота МО класних керівників; -робота з батьками; -вибір форм, методів, засобів роботи з учнями.
6 Національно-патріотичне виховання Створення виховного середовища сприятливого для встановлення зростаючого патріота України, свідомого громадянина, людину, яка шанує своє коріння й пам’ять предків: -формування національної свідомості через тематичні виховні години, формування високої мовної культури; -виховання поваги до державної символіки, Конституції, забезпечення духовної єдності поколінь через родинно-класні та шкільні свята; -любов до рідного народу, духовна єдність.
7 Родинно-сімейне виховання Родинні світа, батьківський всеобуч, бесіди, батьківські збори, психолого-педагогічні семінари, опора на родинні традиції: -оздоровча робота; -тематичні родинні свята, загальношкільні заходи, робота батьківського комітету, індивідуальні консультації, тренінги для батьків, семінари, залучення батьків до виховних заходів.
8 Екологічне виховання Свідоме і бережне ставлення до природи, активне формування культури, накопичення систематичних знань, формування у дітей знань та основ природокористування збереження і примноження природних ресурсів, участь у конкурсах: -екологічна просвіта; -щорічні презентації, стінгазети; -участь у районному семінарі «Природа і ми»; -«Галерея кімнатних рослин»; -участь у акції «Збережемо первоцвіти», «Збережемо землю»
9 Морально-духовне виховання Виховання на загальнолюдських цінностях, доброта, любов до ближнього, особистісний підхід до учня, виховання моральних цінностей: -поглиблення знань про нашу Батьківщину (Тематичні виховні години, бесіди, уроки); -розвиток творчого мислення (загальношкільні заходи, класні заходи, участь у районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, робота учнівського самоврядування, лідерство волонтерського загону «Турбота»); -уміння працювати в команді (спортивні змагання, змагання «Козацькі мандри», шкільні предметні олімпіади, предметні тижні)
10 Гродянсько-патріотичне виховання Виховання свідомого громадянина, патріота, набуття соціального досвіду, виховання культури міжнаціональних відносин, уроки історії, знайомство з історико-культурними традиціями, гурткова робота.
11 Учнівське самоврядування Важливим аргументом самореалізації дитини є учнівське самоврядування, яке направляє до пошуків шляхів, оцінок, життєвої активності. Самоврядування – демократична модель управління, яка дає можливість учневі показати себе, реалізувати свої ідеї. Мета: дати кожному право і відповідальність: -участь у проектах і підпроектах Ліги старшокласників; -волонтерська робота; -зібрання коштів на допомогу учасникам АТО; -участь в акціях «Напиши лист солдату», «Зігрій солдата», «Діти Катеринопільщини – воїнам АТО», допомога дітям Луганщини.
12 Естетичне виховання Формування національної свідомості та свідомості учнів засобами виховної діяльності, формування в учнів свідомості та самосвідомості, знайомство та розкриття національного змісту звичаїв, традицій, пісень, розуміння мистецької культури рідного народу, власної родини: -цикл виховних заходів; -участь у виставці народно-прикладного мистецтва «Юні майстри Катеринопільщини», «Люби і знай свій рідний край», тематичні конкурси малюнків.
13 Правове виховання Щорічна робота щодо профілактики та попередження правопорушень злочинності серед учнівської молоді, з метою формування в учнів високого рівня правової культури, виховання їх соціально-правової активності: -місячник правових знань; -декада правових знань; -шкільна Рада профілактики; -психолого-педагогічні семінари; -засідання МО класних керівників, факультатив «Живемо за правилами», години соціального педагога; -участь в Єдиному уроці права; -щорічний конкурс «Права дитини в малюнках»
Кiлькiсть переглядiв: 304

Коментарi